EU SHIPPING & DELIVERY

OUR SHIPPING PROMISE AND DELIVERY PROMISE

In order to deliver on our promise of exceedingly personal service and ensure prompt delivery of your fabulous order, we guarantee to process all in stock items within 1-2 business days and make every attempt to deliver your package within 3-5 business days after it ships from our warehouse. Orders with Gift Wrap option may take an additional business day to process.

STANDARD SHIPPING 3-5 BUSINESS DAYS 9.95EUR flat rate

DELIVERY & PRICING

Enjoy 9.95EUR Flate Rate Shipping on all customer orders in the European Union.
All pieces arrive in style. You’ll love our irresistible gift-ready packaging and speedy shipping.

Metode și taxe de livrare

Comanda va fi livrată la orice adresă din R.Moldova indicată de dvs .

Costurile de livrare variază în funcție de comandă:

Metode de Livrare  COSTUL  TERMEN DE LIVRARE
Curierat rapid  40.00 MDL  1 – 2 zile lucrătoare

*Pentru comenzi mai mari de 199Lei Livrarea este GRATUITĂ.

Urmărire comandă

Poți verifica starea comenzii în orice moment în secțiunea Istoric si detalii ale comenzilor din Contul meu.

În plus, când comanda ta părăsește depozitele noastre, îți trimitem un e-mail.

Produsele primite sunt incorecte sau deteriorate

Dacă ai primit un produs cu defecte sau diferit de cel comandat, îți vom rambursa contravaloarea produsului respectiv și costul transportului imediat ce primim produsul în depozitele noastre și verificăm starea acestuia.

Pentru a procesa returul, trebuie să completezi avizul de retur și să-l anexezi la pachet.

Dacă ai intrebari referitor la retur, contacteaza Asistență clienți și-ți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil la numarul 068377000, sau prin Facebook Messenger sau E-mail: info@lambre.md

Accesează secțiunea Schimburi și retururi pentru informații suplimentare.

Nu am primit toate produsele din comandă

Verifică-ți e-mailul pentru a vedea dacă ți-am trimis un e-mail prin care te anunțam că unul dintre produsele comandate de tine nu este disponibil. În acest caz, îți vom rambursa suma corespunzătoare pentru acest articol și costul transportului articolului prin aceeași metodă de plată utilizată pentru comandă.

Dacă nu ai primit niciun mesaj prin e-mail, ia legătura cu Asistență clienți și-ți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.