TOP BAR: FB/INSTA

TOP BAR: Livrare Gratuita

LIVRARE GRATUITĂ 199LEI+

TOP BAR: Desktop Phone

TERMENI ȘI CONDIȚII

CUPRINS

  1.   INTRODUCERE
  2.   DATELE NOASTRE
  3.   CONTRACT
  4.   PLATĂ
  5.   TRANSPORT
  6.   SCHIMBURI ȘI RETURURI
  7.   ÎNREGISTRARE
  8.   CONTACT

1. INTRODUCERE

Ultima modificare: 11.04.2018
MYLAMBRE.RO îți oferă un serviciu de cumpărare online, care îți permite să cumperi, de pe computer, o selecție de produse disponibile în magazinele noastre. În plus, poți beneficia de promoții, cadouri și oferte exclusive.
Mai jos, te invităm să parcurgi condițiile generale de vânzare care reglementează cumpărarea de produse MYLAMBRE.RO prin intermediul acestui site. Prin urmare, utilizarea acestui site presupune acceptarea prezentelor condiții generale de vânzare. Cu toate acestea, dacă ai întrebări cu privire la acestea, contactează departamentul Asistență clienți.

2. DATELE NOASTRE

Următoarele condiții reglementează vânzarea de produse prezentate pe această pagină web de către societatea:
CERNELEU GROUP SRL-D
Jud.IASI, str. Fundac Sf. Teodor nr.1
Cod Unic de Înregistrare: 35538801
Nr. de ordine în registrul comerțului: J22/230/2016

3. CONTRACT

3.1. Disponibilitatea serviciului

Asigură-te că ai peste 18 ani înainte de a face o comandă pe Mylambre.ro. Produsele oferite sunt distribuite în statele membre ale Uniunii Europene: Republica Cehă, Estonia, Franța (continentală), Germania, Grecia, Italia, Lituania, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, România, Slovacia, Slovenia, Spania si Turcia. Cât și în țările Azerbaljan,Belorusia, Rusia, Ucraina,Republica Moldova, Australia, Persoanele fizice rezidente în afara acestor țări pot beneficia de serviciul online de cumpărare de pe această pagină web doar în cazul în care adresa de livrare a comenzii se află într-una dintre țările sau teritoriile menționate mai sus.

3.2. Garanția de cumpărare

Produsele cosmetice oferite pe acest site web sunt o selecție de produse din gama LAMBRE pentru femei, bărbați și copii alte produse marca LAMBRE. Fiecare produs este însoțit de următoarele detalii:
Denumirea produsului;
Fotografia produsului;
Descrierea produsului;
Cantitatile disponibile și culori disponibile*;
Compoziția;
Instrucțiuni de utilizare;
Preț (în moneda corespunzătoare).

*MYLAMBRE.RO a depus toate eforturile pentru a afișa forma si culorile produselor cât mai realist posibil. Cu toate acestea, culoarea produselor cosmetice care se afișează pe ecran poate suferi modificări, în funcție de calitatea monitorului computerului. Prin urmare, MYLAMBRE.RO nu poate garanta că culorile care apar pe monitor sunt o reprezentare fidelă a culorilor reale. Ofertele speciale, promoțiile sau reducerile sunt valabile până la data indicată sau până la epuizarea stocurilor.

3.3. Procedura de cumpărare

1. Selectează produsele pe care vrei să le cumperi și adaugă-le în coșul de cumpărături, dând clic pe pictograma corespunzătoare.

2. Coșul de cumpărături conține referința produsului selectat, denumirea, cantitatea, culoarea și prețul în țara corespunzătoare (inclusiv taxe). Prețul oferit nu include costurile de transport, care variază în funcție de metoda de livrare selectată.

3. Pentru a finaliza comanda, sunt necesare datele personale ale utilizatorului și acestea vor fi incluse în baza noastră de date pentru a procesa comanda și pentru a simplifica viitoarele comenzi pe site. Datele personale furnizate de către utilizatori vor fi tratate în conformitate cu Politica de confidențialitate. Utilizatorii pot, în orice moment, să acceseze datele cu caracter personal pe care le-au furnizat și informațiile privind comenzile plasate. MYLAMBRE.RO reamintește utilizatorilor că datele lor cu caracter personal trebuie să fie cât mai exacte posibil, pentru a evita orice confuzie sau erori la expedierea produselor comandate. Mai mult, ori de câte ori utilizatorii solicită în mod explicit, aceștia primesc informații și publicații legate de MYLAMBRE.RO prin poștă și/sau prin SMS.

4. După finalizarea comenzii, dar înainte de expedierea acesteia, utilizatorul va primi un rezumat detaliat al comenzii, conținând identificarea produselor comandate, prețul total (inclusiv costul transportului și taxe) și detaliile de livrare ale comenzii, astfel încât utilizatorul să le confirme dând clic pe butonul „Confirmă plata“. Contravaloarea produselor poate fi plătită printr-un card de credit sau de debit (Visa, Visa Electron și Mastercard) sau prin ramburs. Nu se vor accepta metode de plată diferite de cele specificate în prezentele condițiile de vânzare. Pentru plățile prin card de credit sau de debit, tranzacția se va efectua online, cu alte cuvinte, în timp real, prin portalul de plăți al entității financiare corespunzătoare, după ce s-a confirmat că datele trimise de utilizator sunt corecte. După confirmarea tranzacției, numărul comenzii se afișează pe pagina de internet, permițând utilizatorilor să urmărească starea comenzii de pe computerul lor în orice moment. De asemenea, se trimite un mesaj pe e-mail la adresa indicată de utilizator, cu o descriere a comenzii și datele personale furnizate. Dacă nu primești acest e-mail, cauzele posibile pot fi: probleme temporare de comunicare în rețea sau o eroare în adresa de e-mail introdusă. În ambele cazuri, MYLAMBRE.RO recomandă utilizatorului să contacteze departamentul Asistență clienți.

3.4. Disponibilitatea produselor

Dacă, în momentul în care se plasează comanda, depozitul nostru detectează că oricare dintre produsele incluse în comandă nu sunt pe stoc, MYLAMBRE.RO va face toate eforturile pentru a localiza produsul. Dacă acest lucru nu este posibil, utilizatorul va fi notificat imediat. În plus, suma debitată pentru produsul netrimis va fi rambursată clientului, folosind aceeași metodă de plată utilizată la cumpărarea produsului.

4. PLATĂ

4.1 Plată și valută

Prețurile de pe acest site web sunt exprimate în RON. MYLAMBRE.RO permite utilizatorilor opțiunea de a selecta țara de destinație înainte de a plasa comanda, astfel încât să poată vedea prețurile cu taxele aferente incluse. În cazul în care clientul modifică ulterior adresa de livrare și țara de destinație, prețurile afișate în rezumatul final al comenzii pot să difere.

4.2 Taxe

În conformitate cu legislația în vigoare, pentru vânzările de articole se aplică cota de TVA din statul membru în care se efectuează livrarea de bunuri.
Conform prevederilor legislației, atunci când cumpărătorul este subiect pasiv de TVA domiciliat într-un stat membru al Comunității Europene, se poate aplica mecanismul de „taxare inversă” cu respectarea cerințelor legale în vigoare. În acest caz, tranzacția este scutită de plata TVA aplicându-se regula „taxării inverse” la client.

4.3 Metode de plată

MYLAMBRE.RO acceptă doar plata printr-un card de credit sau de debit (Visa, Visa Electron și Mastercard) sau prin ramburs.

Plata prin card de credit sau de debit: Pentru cumpărăturile efectuate prin intermediul site-ul propriu, MYLAMBRE.RO acceptă plata cu următoarele carduri de credit sau de debit: Visa, Visa Electron sau MasterCard. Pentru plățile prin card de credit sau de debit, tranzacția se va efectua online, cu alte cuvinte, în timp real, prin portalul de plăți al entității financiare corespunzătoare, după ce s-a confirmat că datele trimise de utilizator sunt corecte.

Ramburs: MYLAMBRE.RO acceptă plata prin ramburs. Clienții trebuie să plătească contravaloarea comenzilor la primirea acestora.

4.4 Siguranța plăților

Pentru a asigura siguranța maximă în sistemul de plăți, MYLAMBRE.RO utilizează sistemele de plată securizate ale celor mai importante entități financiare din comerțul electronic. Prin urmare, toate datele confidențiale sunt transferate în mod direct și într-un format criptat (SSL) către entitatea financiară corespunzătoare. Pentru plata prin Visa și MasterCard, MYLAMBRE.RO acceptă numai tranzacții SET (Secure Electronic Transactions), utilizând protocolul internațional 3D Secure, care poate fi identificat prin prezența siglelor Verified by Visa și MasterCard SecureCode. Scopul principal al inițiativei Secure Electronic Transactions este de a garanta securitatea tranzacțiilor pe Internet. Când faci plata prin portalul de plată securizat, sistemul va verifica automat dacă acel card de credit a fost activat pentru tranzacții electronice securizate. Mai departe, se va conecta la banca emitentă a cardului, care va solicita autorizarea operațiunii printr-un cod de autentificare personal. Operațiunea va continua numai dacă banca emitentă a cardului confirmă codul de autentificare. În toate celelalte cazuri, tranzacția va fi respinsă. Ca măsură complementară la sistemul de plată securizat și pentru a colabora în prevenirea fraudei pe Internet, MYLAMBRE.RO își rezervă dreptul de a verifica datele personale furnizate de clienți și de a lua măsurile necesare (inclusiv anularea comenzii) pentru a se asigura că produsele sunt expediate, în conformitate cu datele înscrise pe comandă.

4.5 Limită pentru cumpărături

MYLAMBRE.RO nu permite achiziționarea de produse MYLAMBRE.RO pentru revânzare ulterioară. Prin urmare, nu este posibil să comanzi produse în valoare de peste RON 6.600 sau peste 40 de produse. Clienții care doresc să facă cumpărături care depășesc această valoare sau cantitate pentru alte scopuri decât revânzarea produselor trebuie să contacteze departamentul Asistență clienți; care îi va informa în legătură cu diferitele opțiuni de plasare a comenzii dorite.

5. TRANSPORT

Livrarea produselor cumpărate de la MYLAMBRE.RO se va efectua prin intermediul unei firme de curierat național, iar comenzile se livrează în aproximativ 1 – 5 zile lucrătoare. Livrarea este gratuită pentru comenzi peste RON59 și costă RON15 pentru comenzi mai mici de această sumă.

Serviciul de livrare Express 24 ore nu este disponibil în perioadele de reduceri sau promoții speciale.Pentru a evita orice probleme de livrare (adrese incorecte, nimeni acasă etc.), trebuie să completezi formularul aplicabil în mod corect și este recomandabil să lași un număr de telefon de contact în câmpul corespunzător.

Comenzile pot fi urmărite prin intermediul paginii web Mylambre.ro, indicând locul unde se află produsele în fiecare moment până la recepția finală. Costul de livrare este calculat în funcție de metoda de livrare aleasă și de produsele cumpărate. Costul de transport exact se calculează de fiecare dată când se adaugă un produs în coșul de cumpărături și se afișează pe pagina cu sumarul comenzii, care apare înaintea confirmării comenzii prin apăsarea butonului „Confirmă plata“ și înaintea introducerii datelor cardului de credit sau de debit.

Taxele de livrare se pot modifica în orice moment, fără notificare prealabilă. Modificările intră în vigoare din momentul în care se afișează în paginile de ajutor și în contractul publicat pe această pagină web. În toate cazurile, se aplică taxele de livrare afișate în momentul în care se plasează comanda.

6. SCHIMBURI ȘI/SAU RETURURI

6.1 Condiții privind schimburile și/sau retururile

MYLAMBRE.RO nu poate accepta schimburi sau retururi de produse folosite sau deteriorate (cu excepția cazului produselor cu defecte). Nu este posibil să schimbi un produs cu alt produs: este posibil numai schimbul cu altă culoare. Pentru a schimba un produs cu altul, trebuie să urmezi procedura de rambursare și să faci o nouă comandă.

Toate retururile de produse comandate trebuie să fie ambalate cu grijă și trebuie să includă avizul de livrare sau formularul de retur. Dacă nu ești în posesia avizului de livrare menționat când faci schimbul sau returul, poți descărca formularul de retur accesând pagina comenzii (în secțiunea Comenzile mele din Contul meu, dacă ești înregistrat, sau în secțiunea Comenzi în caz contrar) de pe site-ul Mylambre.ro.

6.2 Schimburi și/sau retururi poștale

Schimbul unui produs cu altul sau returul produslui se poate efectua și prin poștă, la următoarea adresă:
MYLAMBRE.RO RETUR
CERNELEU GROUP SRL-D
Jud.IASI, str. Fundac Sf. Teodor nr.1, Cod postal 700115

În astfel de cazuri, MYLAMBRE.RO recomandă trimiterea returului prin poștă înregistrată cu confirmare de primire. Cheltuielile poștale pentru produsele schimbate sau returnate sunt suportate de client, iar MYLAMBRE.RO nu poate accepta, în niciun caz, retururi ale căror cheltuieli poștale nu sunt achitate.

6.3 Dreptul de retragere

Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoie de motivare. Perioada de retragere expiră la 14 zile calendaristice de la data achiziționării. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne anunți în legătură cu decizia de a te retrage din contract, printr-o declarație neechivocă (de exemplu, scrisoare, fax sau e-mail):
Poștă 700115, Jud.IASI, str. Fundac Sf. Teodor nr.1, C

Telefon (+40730300555)
e-mail: [email protected]

Clienții pot folosi oricare formular standard, deși acest lucru nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul limită de retragere, notificarea prin care îți exerciți dreptul de a retragere trebuie doar să fie trimisă înainte de expirarea termenului respectiv.

Consecințele retragerii

În caz de retragere, îi rambursăm clientului toate plățile efectuate după plasarea comenzii, inclusiv cheltuielile de livrare (cu excepția cheltuielilor suplimentare generate de o decizie a clientului de a alege un mod de livrare altul decât cel mai ieftin mod de livrare obișnuită oferit) fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de 14 zile de la data la care suntem notificați în privința deciziei de retragere din prezentul contract. Vom procesa această rambursare folosind aceeași metodă de plată utilizată de către client în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care clientul a indicat altceva în mod explicit. În niciun caz, clientul nu va suporta vreo cheltuială ca urmare a rambursării.
Putem amâna rambursarea până la primirea produselor sau până când clientul a prezentat dovezi privind returul acestora, în funcție de care dintre acestea survine mai întâi.
Clientul trebuie să returneze sau să livreze direct produsele, fără nicio întârziere nejustificată și în termen de 14 zile de la data la care suntem notificați în privința deciziei de a se retrage din contract. Termenul va fi considerat respectat când produsele ne-au fost returnate înainte de expirarea termenului menționat.
Pentru a returna produsele, clienții pot utiliza serviciul de retur poștal pe care MYLAMBRE.RO îl pune la dispoziția lor, pentru care clientul va trebui să plătească o sumă suplimentară.

6.4 Rambursări

După primirea produselor, MYLAMBRE.RO se va asigura că acestea sunt în stare bună și va expedia produsele comandate, în cazul unui schimb sau va rambursa contravaloarea produselor prin aceeași metodă de plată utilizată la comandarea lor, în cazul rambursărilor. Perioada de rambursare poate varia între 3 și 12 zile lucrătoare de la primirea returului în depozitele MYLAMBRE.RO. După inspectarea stării produselor returnate, clientul va fi notificat prin e-mail. Contravaloarea produselor returnate va fi întotdeauna rambursată prin aceeași metodă de plată utilizată la cumpărarea lor.
În cazurile în care MYLAMBRE.RO a trimis din greșeală un produs diferit de cel comandat sau atunci când calitatea produsului livrat nu este acceptabilă, MYLAMBRE.RO, după verificarea erorii sau a defectului, va rambursa contravaloarea produselor returnate și a cheltuielilor poștale. Dacă un produs eronat sau defect este returnat prin poștă obișnuită, LAMBRE va rambursa cheltuielile poștale corespunzătoare dacă clientului include o chitanță privind cheltuielile poștale pentru coletul de retur. De reținut: cheltuielile poștale vor fi rambursate după rambursarea contravalorii produselor.
Pentru a returna comenzi plătite prin ramburs, clientul trebuie să comunice MYLAMBRE.RO datele sale bancare, astfel încât suma corespunzătoare să poată fi rambursată. Contul bancar trebuie să fie deschis la o bancă din țara în care a fost livrată comanda.

7. ÎNREGISTRARE

Datele furnizate de clienți în timpul procesului de înregistrare vor fi utilizate de către MYLAMBRE.RO exclusiv în scopul procesării comenzilor, și al simplificării navigării și procesului de cumpărare pe pagina de internet. În plus, ori de câte ori clientul și-a exprimat în mod explicit acordul, MYLAMBRE.RO îi va oferi informații privind noile produse, promoții și oferte exclusive prin e-mail.
LAMBRE garantează că orice detalii furnizate de clienți nu vor fi partajate cu persoane fizice terțe sau cu companii din afara CERNELEU GROUP SRL-D.
Datele tale personale vor fi tratate în conformitate cu Legea organică 15/1995, din 13 decembrie, privind protecția datelor cu caracter personal. Pentru mai multe informații, consultă Politica de confidențialitate.
Clienții își pot exercita oricând drepturile de acces, rectificare, anulare și opoziție cu privire la datele furnizate în orice clipă în Datele mele din secțiunea Contul meu a site-ului nostru, prin e-mail sau prin poștă la următoarea adresă:
CERNELEU GROUP SRL-D,

Cod Postal 700115, Jud.IASI, str. Fundac Sf. Teodor nr.1 e_mail: [email protected].

8. CONTACT

Pentru orice nelămuriri sau sugestii, poți contacta MYLAMBRE.RO prin e-mail sau prin poștă la următoarea adresă:
(CERNELEU GROUP SRL-D, Cod Postal 700115, Jud.IASI, str. Fundac Sf. Teodor nr.1, e-mail: [email protected])

Numărul de telefon pentru departamentul Asistența clienți este: +40730300555.
Orarul de funcționare este de luni până vineri, 09:00 – 17:00.

Orar de funcționare

MYLAMBRE.RO este deschis 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an.

Loading...
Scroll to Top
×